Johanna tar plats i cyberrymden.

Då är man själv en i mängden. Bloggskapare. Trodde aldrig att den dagen skulle komma. Men nu har jag alltså gjort det. Tänkte börja med att ursäkta mig här om varför jag skaffar en blogg men jag skiter nog i det. Jag har antagligen lika stor rätt som alla andra intressanta/ointressanta personen att delge mig av diverse skitsaker på internet. Det man känner för i ord och bild + andra saker. Oh ja. Jag gör det för min egen skull och ser det som en kul grej. Jag har ingen aning om vad den kommer komma att innehålla och det i sig är spännande för mig. Ingen inlägg blir det andra likt. Men en del foton kommer pluppa upp här, det är en sak som är säker.

Jahapp, låt tramset börja! ;)


// Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0