Bilder från 7 juli.

Hej hopp!

här kommer lite bilder från kvällen den 7/7 efter att jag och familjen Sigge varit på islandsritt utanför Riddarhyttan. Efter turen på 2 timmar så stannade vi till vid en camping och fikade för att fira Hilda som tagit körkort samma morgon.

Seriöst (för att återkomma till islandsritten) jag fick blåmärken på baken/insidan av låren efter ridturen! jag kunde fan inte sitta normalt några dagar efteråt. Jag har typ aldrig fått ont av att rida men nu var jag ovan då jag bara ridit en gång det här året, förut red jag oftare. Jag fick den segaste pollen som orkade galoppera halva backarna (sen så hade ju stackarn mig på ryggen) och jag hade svårt att få honom i tölt då han bara töltade några steg sen bröt av till passgång/trav. Passen var inte skön, jag for sida till sida i sadeln som var lite bucklig. Gjorde inte så ont just då men sen...blåmärkena kom som ett jävla skämt men typiskt mig.






Hilda med Wienertårta som mamma gjort.






Siri





motljus hilda





The family.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0