Första sommardagen kom den 15 maj.

10 grader igår med skönt regn, 23 grader idag med sol och lite molntussar. GÖTT. De sista snöhögarna försvann för 2-3 veckor sedan. Wierd. Idag gick jag barfota för första gången för i år. Att det var lite blött och jordigt gjorde inte så mycket. Sommarkänslor spritter i mig, jag vill göra så mycket...nu! men jag kommer ju få göra det i sinom tid. Jag ska försöka njuta så mycket som möjligt mellan jobbpassen. Hoppas det blir en lång sommar nu, annars jevlar. (Även fast jag lackar på alla andra som tjatar om våren och sommarn, värme och skit så gör jag själv det nu. Bra.)

Sprang runt på gården idag och försökte fånga en damp katt på kort, han for upp och ner genom träden, fram och tillbaka under buskarna. Kul att han är busig fast han inte är en unge längre...men det är inte så kul när han hugger en i benet eller biter på tårna...but i love him anywaaay.

Sitter på jobbet nu, är min natthelg. Ska snart slå på serien Cold feet.










tittut!





ett skadat litet skal...



Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, älskar bilden när Gibson tittar fram bakom trädet.

2010-05-16 @ 11:40:41
URL: http://kompromissen.tumblr.com
Postat av: johanna

OH, vad kul petri :)

2010-05-16 @ 15:14:05
URL: http://jonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0