Untz untz.


Ohh salstentan kändes alldeles över förväntan skit bra i torsdags, trodde det skulle gå mycket värre...men icke! Hade inte läst en enda bok (eftersom jag vill förstå Allt jag läser så gick det skitsegt, så lade ned den taktiken, och gick på en annan, att bara lära mig så många begrepp som möjligt från litteraturen) utan bara några häften av de 1000 sidorna så kände jag mig inte så väl förberedd. Men det gick vägen, det känner jag på mig. - GLAD.

På kvällen var det dags för den efterlängtade tentafesten, (bästa saken med hela tentagrejen) det kom ett gäng hem till oss för förkrök och det var mys att så många ville komma, skitkul.
Helger efter tentor är de bästa har jag förstått, och det finns Inget jag kan plugga på denna helg eftersom nästa kurs börjar på måndag - heaven. Uppskattar verkligen min lediga tid i sinnet.
Lillebror kom igår för att hälsa på oss! Vi ska snart dra och bowla en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0