Monday.


























Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, men jag gillar våra bloggkomentarsmemoarer.



Crimson! De är mycket billigare än proprint och allt vad det heter och så blir det bra oxå. Vi beställde våra stora tavlor där ifrån och det gick på en dag (de ligger på hornsgatan så vi gick o hämtade iofs).

Jag borde beställa mer bilder och göra album med favoriterna men men.. Det får bli när man är tant.



Det är så himla fint det där du säger, med specialpedagogik och mobbningsförebyggande. (L) Det gör så himla ont när man ser sånt och trött ledning som inte gör så mkt åt det. Eller rättare sagt går på den eleven som redan ligger ner och ber den ändra sig eller byta skola.



Jag skulle mer än gärna gå en ren KF-utbildning men samtidigt så får jag bildning i media o design här igenom så det är ändå en bra bas att utgå från.

Rätt många som jobbar med annat och hittar nya vägar efter den här utbildningen så det känns skönt.

Men ibland är man för feg helt enkelt. Hur många gånger har man inte önskat att an kunde nöja sig med ett jobb i kassan lix? Det här är ju lite som en kompromiss.

Ciao!

2011-01-25 @ 17:45:04
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Sofia

..knasigt.. Jag tog inte bort den, syns på min dator.

Jag tänker oxå så. Vill ändå ha ett "normalt liv" även om det låter lite halvtrist. Men just det här att an kanske inte vågat ta lån (eller får) för att någon gång köpa sig ett hus eller lägenhet, inte veta om man vågar resa för de pengarna kanske behövs till nudlar nästa månad osv..

Pengar ist möjligheter och jobb ist pengar. Dötrist men sant. Man får se till att omge sig med bra vänner och ha en stimulerande fritid. Tycker att vi kan starta ett litet konstkollektiv i framtiden. Typ som det som finns/fanns i örebro förut nära svartån o stationen..



Absolut upsejla vs stholm!

Hade en fundering på en annan greja oxå. Att man bestämmer ett veckotema o en tid man publicerar sen får man leta runt, tolka, redigera o så får man se vad de andra hittat på sen. Man tvingas vara lite kreativ en dag i veckan iaf :P

2011-01-25 @ 19:17:22
URL: http://sofosia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0