Hem till la stada.

Åh vad fint det var i Göteborg! har precis kollat på bilder på Sofias blogg samt bilder som Adam lagt upp på fb och konstaterat att det är synd att vi inte har tillställningar oftare tillsammans! hmm. Men absolut favorit i repris!

Igår hängde jag och Siri på kvällen, bakade scones, drack te och kollade på Den bästa sommaren innan det blev dags för Morden i Midsomer. Mys. Älskar att mysa det är nog min bästa sysselsättning. Skönt att ha Spettan hemma igen, och snart bor hon bara 40min ifrån mig, precis som några andra nära och kära.

Imorgon åker jag tillbaka till Uppsäla town, behöver sätta mig ner och plugga i min borg i lugn och ro. Och där finns jönas, vi har inte setts på hela lovet så det kommer bli väldigt fint. Ska nog laga finmat till mannen för att visa medkänsla över att han redan börjat i skolan och kärlek såklart ;) Längtar!








<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0