Pepp!

Nu var det längesedan, skäms på mig! Åh. Vi går mot ljusare och varmare dagar och det känns som om jag har massa roligt framför mig, inbokat och planerat. Pepp på livet helt enkelt och det känns fint. Mindre pepp på skolan och plugg dock men ska iaf försöka ta mig ur min plugg svacka. Blir kanske lätt så när man som mest går och tänker på roliga saker? Ska börja en fotokurs imorgon, peppelipepp! (pläpelipläp?).
Bara en sak som att när man är på väg hem från en sen utekväll tillsammans och det redan har börjat ljusna och fåglarna  kvittrar och man inte ens fryser i sin tunna jacka. Yaay.
Looking forward.



Gammal bild från när jag var i Linköping och hälsade på Siri, 2009.

Kommentarer
Postat av: Johannas ordsamling

Wow, är det sådär fint i linköping?

2011-03-19 @ 11:08:37
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0