Helgen i Karlskrona!

I fredags åkte jag buss 7,5 timme för att sluta upp med kusin och moster. På hemvägen flög jag som bara tog 45 min! galet. Åkte från ett regnit Kallekrona, upp bland molnen och sa hej till solen för att sedan dyka ner i ett hyffsat Arlanda. Sverige är jävligt fint med de färgiga bulliga träden och de svarta spegelblanka sjöarna...
Det blev en fin helg med motherlove på hjärnan!


vi åt och mös (mös?!) varje kväll

hej

nämen oj, jag råkade ju hitta en svan...







Turistbilder från stadskärnan...

passar på att sola på shoppingturen.

det är här de schteker i Karlskrona.



emelie och solen

jessica och emelie pustar ut efter långpromenaden.



ett stilla hav...


haha

vi orkade gå enda hem.

kul på vägen



...


hej då Kallekrona! see you next time.

Kommentarer
Postat av: Sofia

FiNT!

2011-10-13 @ 13:57:35
URL: http://sofosia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååh, fina bilder:D Kan du inte skicka bilden när jag och pessan kollar på varandra vid kyrkan? NU profilbild;) Pöööss

2011-10-15 @ 13:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0