Öland i mitt hjerta, del 1.

Denna sommar åkte jag ner till Öland tre gånger, en gång hann det bara gå 2 dagar mellan resorna!
Woop woop.
 

En dag åkte vi ut till Ölands museum Himmelsberga.





Där fick man gå runt i olika gamla bodar och hus och titta runt hur de hade det förr i tia, se men inte röra!



De hade ett cafè där man fick ta med en hel kaffekanna och välja bland söta koppar.

De hade hönor, kaniner, getter och grisar!

Nöjdaste geten! vill ha getter när jag får hus, de verkar vara så finurliga.



Vi följde skylten till grisarna...

Och jag vill ha hela trägårn med dessa skönheter, Höst anemoner! Senare cyklade vi hem till stugan igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0