Öland i mitt hjerta, del 2.

 
Efter Himmelsberga cyklade vi hemmåt, alldeles i närheten av Jonas föräldrars stuga finns "Spökhuset". Typ det finaste huset jag vet <3, tänk vad fint det skulle bli med lite ny färg! hur det ser ut inomhus är en annan femma...tänk om det skulle bli till salu...:O
Jag slängde mig ner i diket efter Påfågelsögon och kom hem mycket senare än de andra.
svärmors cykel
hittade en rolig spegel och fick korta ben.
Vallmo.
Vete (jonas?)
Senare mot kvälla tvingade jag med Jonas till Lerkaka, ville känna på havet.
Men det var inte havet jag tog kort på utan den här killen...ibland blir han lite trött på att få en kamera uppkörd i ansiktet...men det får du stå ut med!
glad jonas
Kommer ihåg första gången vi åkte till den här stranden och du sprang före och skrev söta meddelanden  i sanden :) <3

Kommentarer
Postat av: jonas

my god :p

Svar: haha i know :p
Johanna

2012-08-19 @ 23:40:48
Postat av: Johannas Ordsamling

Okej, det där huset. Spökhuset. Jag DÖR en aning! Var på öland hittar jag det? Om jag skulle lyckas "ha vägarna förbi"? :)

Svar: Jag veeeet finaste huset jag vet! väntar på att gammel bonden ska dra in på hemmet snart så jag kan tat ;) I Högtomta, en liten by :)
Johanna

2012-09-10 @ 22:36:17
URL: http://ordsamling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0