.

Heeej!

En lugn och skön helg är snart slut och imorgon drar nya kursen igång, skulle gärna vilja vara ledig någon dag till, vill inte veta av alla nya måsten redan ;). Tentan i fredags var jobbig eller mest jobbigt lång, den tog aldrig slut kändes det som och fastnade på en uträkning i säkert en timme så jag fick stressa igenom resten mot slutet. Satt 5 av 5 timmar och hann ändå inte kolla igenom och gå tillbaka till de frågor jag valt att vänta med...bra där! Men nu är den gjooooord och hoppas jag fick ggggg. Efteråt kände jag mig klubbad och tog det lugnt resten av helgen, skönt.
Skönt att vara fullfri vissa helger = bakisfri som oftast förstör en hel dag! (nej jag är inte full varje helg, inget måste i mitt liv).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0