Helgen!

Min lördag i bilder:
När jag anlände så bjöd Siri på gott te och macka.
Siri hade fått låna en lgh vid Mariatorget av en kompis, den är fin och gammal om än något kylig.
Ruccolaaaa är gött.
Siri.
Sen började vi snygga till oss inför konsert och myskväll!
Försökte ta sexipose kort med Siris mobil innan vi begav oss, det blev mest gapflabb.
Vi får vänta i långkö men Siri är pepp! Svinkallt vare.
Kön ringlar sig över medborgarplatsen.
Firts aid kit! Fy vad de är bra. Dock synd att Johanna hade tappat rösten, så ingen stämmsång. Klara begärde hjälp av publiken under en låt och det fick hon såklart. Sjukt bra ändå! Tog de fyra korten ovanför med mobil, vågade inte ta med kameran till konserten.
Efter det gick vi tillbaka till lgh, skönt att bo centralt och kunna bege sig till stan med hjälp av sina fötter. Vi väntade på Astrid och Agnes, sen gick vi utanför dörren och beställde pizza.
Lite viiiiiin.
Agnu.
Siru.
vinu
jordglobi
Youtubeklipps fest.
Agnes
jag. Foto: Agnes.
Astrid
Glada tjejer! jag, Siri och Astrid. Agnes tog dessa kort på oss tre.
gesprachen
mys.
Hon med den där blicken.
Siri tog dessa två på Agnes.
Drinkar
När de andra tjejerna gått så spexades det med filt och gitarr. Siri tog korten på mig.
hello mama
gitarrspex.
Det var min fina lördag i bilder!
Sen på söndagen orkade vi oss ut på en liten shoppingtur längs Götgatan, jag har inte vågat titta ner i mina påsar än, var så jäkla trött så jag gjorde helt likgiltiga köp...blir spännande sen ;).

Kommentarer
Postat av: Sigge

Skulle vilja att de fanns en "gilla" knapp här =)

2012-02-07 @ 22:18:59
Postat av: trixie

GUUUUUUUD VILKA SNYGGA KÖKSMÖBLER!!!! JAG DÖÖÖÖR!

2012-02-07 @ 22:51:47
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/
Postat av: Mary

Sv; Jag vet..jag vill inte peka ut exakt vart vårt framtida hem kommer befinna sig ;) Men bildkällan kommer från hemnet, därav länken! :)



Härlig bildkavalkad!

2012-02-08 @ 17:38:03
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/
Postat av: Mary

Sv; Jag vet..jag vill inte peka ut exakt vart vårt framtida hem kommer befinna sig ;) Men bildkällan kommer från hemnet, därav länken! :)



Härlig bildkavalkad!

2012-02-08 @ 17:38:04
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0