Scones söndag.

Ändå sen i söndags har jag försökt att få tid till att blögga! Så här kommer lite gammalt tjofs.
I fredags åkte jag till Lidingö för att fira Agnes. Hon bjöd på kladdkaka och morotskaka, den sistnämda var to die for! Fick skynda mig hem bakis och trött dagen efter för fina päronen var på g till Uppsala! De väntade hemma med gött fika och diverse kvarlämnade julklappar och annat, bla en stor fotpall som jag inhandlat som vi kan bygga på vår soffa så den blir som en fejk-mini-hörnsoffa! Gissa vem som älskar att hänga i hörnet...Vi fikade, tog en promenix och lagade mat. Vilken tur att jag fick sköna föräldrar. I Söndags vaknade vi till jävligt fint väder, jag fick energi och satte igång med sconesbak och gick och köpte lyxklet. Fifan vad gott. Så nu har vi (jag) infört en ny tradition: Sconessöndag! Längtar redan tills söndag. Fast, då kommer jag inte att vakna hemma kom jag på nu...nåja jag ska kräva att Siri fixar till mig.


Imorgon ska jag till skolan och skriva PM fast vi är lediga, hoppas vi kommer en bra bit!
Natti!
Man kan endast ta kort på mor i smyg....
degen
Lyxklet!
Lyxfrukost.
Fick fina tulpaner av mor och far.

Kommentarer
Postat av: Trixie

Vilka fina bilder! Vilken fin marmelad å fina fat! Sånna vill jag ha å!

2012-02-02 @ 08:06:43
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0